Veel gestelde vragen

Ja, je betaald bij ons altijd verzendkosten. Wij hanteren scherpe prijzen en dan is er geen ruimte voor gratis verzendkosten

  • Wij kunnen je bestelling wijzigen en/of annuleren zolang deze nog niet is ingepakt. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
  • Is je bestelling al ingepakt en verzonden? Dan kun je het pakket aan de deur weigeren of deze na ontvangst dezelfde of de volgende dag gratis retourneren. Wij verwerken je bestelling als retour en maken het geld terug over.

Online bestellingen kun je betalen met iDeal, Apple Pay of creditcard (alleen Visa of MasterCard). 

  • Je kunt je product tot 30 dagen na de factuurdatum van je aankoop aanmelden voor retour;
  • Je kunt het product retourneren als het compleet, ongebruikt en onbeschadigd is en het zit (waar mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking;
  • Je kunt je product retourneren als het niet bij de uitzonderingen staat beschreven.
  • Bij de aankoop van een samengestelde aanbieding of een bundel product, kun je alleen de complete samengestelde aanbieding of bundel aan ons retourneren.

Stuur je een product retour dat niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden dan sturen we het product naar je terug. In sommige gevallen kunnen we besluiten, na beoordeling van het product, om jou onze 80% regeling aan te bieden. Dit betekent dat we het product retour nemen en 80% van het aankoopbedrag aan je terugbetalen.

Wij starten je garantieaanvraag zo snel mogelijk nadat je product is geleverd in ons magazijn. Door drukte en de feestdagen kan dit helaas 1-3 dagen langer duren. Als je gekozen hebt voor onze gratis verzendmethode dan zie je in de track&trace gegevens die wij jou per e-mail gestuurd hebben of en wanneer je pakket is aangekomen in ons magazijn. We sturen een bevestiging per e-mail zodra we je garantieaanvraag starten. In deze e-mail vertellen we jou wat er gaat gebeuren.

We staan voor je klaar. Neem gerust contact met ons op!